Nici poprawiające jakość skóry i liftingujące PDO i PLA

Nici liftingujące PDO (polidioxanone) są szeroko stosowane w medycynie estetycznej, wykorzystywane głównie do poprawy jakości skóry i wykonania mechanicznego podciągnięcia. Przeprowadzane są za pomocą syntetycznych, monofilamentowych nici, które są wszczepiane pod skórę w celu zapewnienia efektu wygładzającego i napinającego. Nici PDO znajdują zastosowanie zarówno na twarzy, jak i na ciele.

Jak działają nici ?

Nici są wprowadzane pod skórę zgodnie z naturalnymi liniami napięcia. Stopniowo się rozpuszczają, stymulując syntezę kolagenu i fibroblastów na dłuższy okres czasu.

Zabiegi z użyciem nici PDO zapewniają efekt liftingu, sprawiając, że skóra staje się bardziej napięta i gładka.

Nici PLLA wykonane są z kwasu polimlekowego, który naturalnie występuje w organizmie i w całości jest absorbowany przez organizm. Podobnie jak PDO ma za zadanie poprawę jakości skóry i liftingu.

Lekarz dobiera na konsultacji ilość i rodzaj nici.

Pierwsze efekty zabiegu z niciami są widoczne już po 2 tygodniach, a efekt końcowy pojawia się po 3 miesiącach dzięki wytworzeniu nowego kolagenu.( proces trwa około 6-8 miesięcy)

Bolesność zabiegu

Podczas zabiegu wszczepiania nici stosuje się znieczulenie miejscowe w postaci kremu, co powoduje jedynie delikatne ukłucia. Dlatego zabieg z użyciem nici jest prawie bezbolesny.

Wskazania do zabiegu nici PDO i PLA: twarz

Zabiegi z niciami mogą być wykonywane na twarzy i ciele. Wskazania do zabiegu na twarz obejmują:

• Wiotka skóra na policzkach
  • Pomarszczone policzki
  • Zmarszczki na czole i w okolicy oczu
  • Lifting twarzy szczególnie dla skóry ciężkiej z grubą tkanką podskórną
  • Podwójny podbródek
  • ⁠”chomiki”
  • Worki pod oczami
  • Opadające brwi
  • Fałdy nosowo-wargowe
  • Linie marionetek
  • Dekoli i linie śpiocha
  • Lifting nosa

Wskazania do zabiegu nici PDO i PLA: ciało

Wskazania do zabiegu na ciele obejmują:

• Usunięcie zmarszczek na szyi i dekolcie
  • Obwisłą skórę na szyi
  • Lifting piersi ,,Niewidzialny Biustonosz’
  • Kształtowanie piersi np po karmieniu lub odchudzaniu
  • Obwisłą skórę na ramionach, łokciach (elephant elbows) brzuchu, nogach, kolanach i pośladkach

Przeciwwskazania do zabiegu z użyciem nici liftingujących PDO i PLA

Przeciwwskazania do zabiegu z niciami PDO lub PLA są podobne: obejmują skłonność do bliznowców, ciążę i karmienie piersią, stany zapalne skóry, alergie skórne, przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych, zaburzenia krzepliwości krwi, otwarte rany na skórze, choroby nowotworowe.

Objawy i zalecenia po zabiegu

Wskazane jest unikanie sauny, basenu i siłowni dzień po zabiegu. A także nadmiernego ziewania lub gryzienia np jabłka czy burgera.( pierwsze kilka dni).

Mogą też wystąpić objawy kłucia jak po dotknięciu  językiem baterii -przez kilka dni po zaimplantowaniu nici nie są one elastyczne i końcówki mogą powodować tzw. Sekundowy szok elektryczny.  Nie ma się co przejmować objaw ten ustąpi po kilkunastu dniach.

Kontrola u lekarza  między 12-16 tygodniem by skorygować asymetrię.

Efekt tak założonych nici utrzymuje się kilka lat pod warunkiem dobrego nawadniania skóry.

Rozpocznij live czat
Dzień dobry, napisz do nas.